пʼятницю, 18 вересня 2015 р.

Фотозавдання.

                Привіт! Сьогодні хочу прийняти участь у фотозавданні Посуд від Art Club UA.
   Хоч фотограф з мене ще той... Але завдання і роботи дизайнерів такі цікаві , що я вирішила       долучитись.   А покажу вам ось такий набір, що живе у нас на кухні. Можливо він навіть мій ровесник.  Горнят є трохи більше, але моє мистецтво фотографувати точно не помістить їх гарно в один кадр. Хоч користуємось ми ним не дуже часто, але інколи приємно посмакувати з такого горнятка  запашним какао чи гарячим шоколадом.


А можна й кави випити, але це для тих хто п'є кави трошки більше ніж мензурки, що пропонують у кав'ярнях....


                                                                    Art Club UA



3 коментарі:

  1. Дуже гарний та колоритний посуд)))

    ВідповістиВидалити
  2. затишні фото)
    Дякуємо за участь у фотозавданні Арт Клуб UA!

    ВідповістиВидалити
  3. Цікаві фото та й так кави захотілося!) Дякуємо за участь у фотозавданні від Арт Клубу та від мене!)

    ВідповістиВидалити